Autorizovaný prodej a pronájem čtyřkolek a motocyklů CFMOTO a Kayo

Na všechny stroje CFMOTO nyní poskytujeme záruku 5 let.

CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R

CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R
previous arrow
next arrow

Cena modelu
Využijte nabídku - Úvěr
Využijte nabídku - MH Operák

Podrobné informace o modelu

CFMOTO Gladiator Z1000 Sport R

  • Záruka 5 let nebo 10 000 km
  • 90 koní výkonu i s pomocí vstřikování Bosch
  • Agresivní a vyzývavý
  • Podvozek s vyšší odolností
  • Extra výbava
  • Nový 5“ TFT displej
  • Aplikace CFMOTO RIDE
  • Nový volant
  • Zcela nový tvar sedadel
  • Unikátní tvar světel
  • Variator CVTech
  • Jednoduchý přístup k důležitým provozním komponentům vozidla

Přichází nová úroveň Vašeho dobrodružství

Více výkonu, více zábavy, více emocí, více bezpečnosti, více pohodlí, lepší ovladatelnost a to vše pro nejlepší zážitek z jízdy. Bugina Z1000 Sport R nabízí tohle všechno, aby Vaše dobrodružství v sedadlech nebylo dobré, ale to nejskvělejší jaké jen může být. A nejen to, malá korba, naviják a tažné zařízení značně rozšiřují akční rádius využití R-ka.

Motor typu V-Twin prošel jemnou optimalizací konstrukce hlav válců, což vedlo nejen ke zvýšení točivého momentu, ale především k vyššímu výkonu. K dosažení těchto zlepšených parametrů bylo třeba přepracovat i sací a výfukové potrubí. Model „R“ nyní přináší 90 koní výkonu i s pomocí vstřikování Bosch, které udržuje motor v optimálním chodu bez ohledu na teplotu okolí či nadmořskou výšku.

Design a celkový profil linií nesou agresivní prvky závodního stroje kombinované s křivkami futurismu a účelovosti dohromady. Nová grafika a barvy, jsou zároveň dominantním prvkem identity pro nová R-ka. Za vším stojí rakouské studio KISKA. Závěsy kol vpředu i vzadu byly zesíleny a upraveny pro potřeby lepší adaptace se terénu, a tím spojenou vyšší průchodností a co nejvyšší mírou bezpečnosti. Nové 4-prvkové zavěšení zadních kol s příčným stabilizátorem se zdvihem pružení 395 mm a upravené přední zavěšení kol se zdvihem pružení 340 mm jsou skvělým partnerem pro posádku i v tom nejtěžším terénu. Díky novým 29“ pneumatikám se světlost stroje zvýšila o 30 mm až na konečných 340 mm. Pneumatiky dostaly speciální 14“ disky kol Beadlock, které díky své konstrukci umožňují jízdu i s extrémně podhuštěnými pneumatikami, aniž by se poškodily či vyzuly se z disku. R-ko nyní disponuje navijákem osazením s nylonovým lanem, které je pružnější a snese extrémní zátěž. Velká výhoda lana je jeho elasticita při navíjení či odvíjení nebo přímo při práci v terénu. Motor pracuje s dvěma módy: SPORT a NORMAL, přičemž každý mód disponuje individuální grafikou a tím i rozdílným režimem výkonu a točivého momentu.

T-Box umožňuje propojení s chytrým telefonem přes aplikaci CFMOTO RIDE, což znamená okamžitý přístup k palubním údajům v reálném čase např.: množství paliva, stav baterie, záznam o jízdě, samodiagnostika vybraných základních funkcí před jízdou. Volant lépe sedne do ruky a nese prémiový vzhled. Umožňuje nastavení úhlu sklonu a ve vysoké rychlosti i díky systému posilovače řízení (EPS) na něj R-ko reaguje přesněji. Madlo pro ruce spolujezdce je vysouvatelné a díky rychloupínacím sponám si spolujezdec jeho polohu přestaví během chvilky. Sedadla posádky mají komfortnější přizpůsobení se postavě, větší lemy opěrných ploch, lepší výstelku a také zesílené okraje čalounění po celém obvodu sedáku, kde s ním tělo přichází do styku. Vylepšen je i 3-bodový bezpečnostní pás, nyní je ještě šetrnější pro lidské tělo při nouzovém brždění.

Unikátní tvar světel vpředu i vzadu plynule zapadá do futuristických křivek R-ka. Hypermoderní LED světla vyzařují extra silné paprsky a jsou výborně viditelné pro okolí ze všech úhlů vozidla. Kanadský variátor CVTech je speciálně laděn pro lineární a dynamický nástup výkonu a zároveň efektivně přenáší sílu motorové brzdy (EBS) na kola. Tím přidává míru bezpečnosti a pohodlí při režimu zrychlení a šetří brzdové komponenty v režimu i extrémního zpomalení. Okamžitý přístup k důležitým provozním komponentům vozidla. Složením víka přední kapoty uživatel získá přístup k řídící jednotce, pojistkové skříňce, hrdlům chladiče / brzdové kapaliny, akumulátoru a OBD konektoru.

Profesionální servis, rozsáhlý sklad náhradních dílů a technickou podporu Vám zajistí Moto Horejsek.

*5 let záruka platí při nákupu strojů CFMOTO v prodejní síti Journeyman CZ v ČR a SR, pro koncového zákazníka, prvního majitele, který není podnikatelem. Týká se všech modelů z aktuální nabídky strojů CFMOTO oficiálního dovozce Journeyman CZ s.r.o.

Technické informace

Specifikace
Motor: 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Vrtání x zdvih: 91 mm x 74 mm x 2
Převodovka: Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Odpružení P / Z Nezávislé nitrogénové, seřiditelné odpružení. Dvojitá ocelová A-ramena / Vlečená ocelová ramena
Brzdy: Kotoučové hydraulické
Nádrž: 36,5 l
Suchá hmotnost: 610 kg
Rozměry
Délka: 3 185 mm
Šířka: 1 650 mm
Výška: 1 855 mm
Rozvor: 2 285 mm
Ostatní
Přední pneu: 29×9-14
Zadní pneu: 29×11-14
Recyklační příspěvek: 251 CZK

Video - čtyřkolka CFMOTO Gladiator X520

Pepa Sršeň testuje CFMOTO Gladiator Z1000 Sport

CFMOTO Gladiator Z1000 Sport - test QUAD

Aktuální ceníky a katalogy

Orientační výpočet splátek

Možnosti financování - Úvěr

Cena stroje

429 990 Kč

Výše úvěru

Splátka předem
  • 0% 0 Kč
  • 10% 42 999 Kč
  • 20% 85 998 Kč
  • 30% 128 997 Kč
  • 40% 171 996 Kč
  • 50% 214 995 Kč
  • 60% 257 994 Kč
  • 70% 300 993 Kč
  • 80% 343 992 Kč
Doba splácení (měsíců)
  • 12
  • 24
  • 36
  • 48
  • 60
  • 72

Orientační měsíční splátka bez pojištění

Možnosti financování - MH Operák

Cena stroje

429 990 Kč

Kauce

42 999 Kč

Doba půjčení
  • 1den
  • 3dny
  • 3měsíce
  • 6měsíců
  • 9měsíců
Nájezd

km

Splátka neuvedeno Kč

Veškeré údaje obsažené v těchto kalukalcích mají pouze informativní charakter. Od data uveřejnění na internetu mohlo dojít k úpravám.