CFMOTO GLADIATOR Z1000 Sport
Tento model již není v nabídce, podívejte se na aktuální modely.
Podrobné informace o modelu
CFMOTO GLADIATOR Z1000 Sport
- Záruka 5 let nebo 10 000 km.
- Nejmodernější V-Twin motor.
- Agresivní design.
- Podvozek s vyšší odolností.
- Ergonomický interiér.
- Nitrogenové tlumiče.
- Komfortní ovládání.
- LED osvětlení.
- Dvojitá koncovka výfuku.
- Naviják o síle 3500lb.
- Variator CVTech.
- Posilovač řízení EPS.
- Barevné varianty: šedá, červená
Bugina ohromující svým designem
Bugina ohromující svým designem, pohodlím a technickými prvky, které jsou na špičce dění v tomto segmentu. Síla a sebevědomí jsou základními prvky stavebnice Sport-ky. Konstrukčně je stavěna do extrémních podmínek a míra jejího využití v extrémně-sportovním prostředí se plynule prolíná s pracovním i hobby životem. Díky korbě, tato pracovní bugina, nepozná pracovní odvětví, ve kterém by nedokázala pomoci.
Nejmodernější V-Twin motor vhání do bugyny agresivní výkon vstřikováním BOSCH. V tomto případě platí, že dostáváte ostrý výkon bez ohledu na nadmořskou výšku či teplotní podmínky. Celkový profil linií nesou agresivní prvky závodního stroje kombinované s křivkami futurismu. Závěsy kol vpředu i vzadu byly zesíleny a upraveny pro potřeby lepší adaptace se terénu, a tím spojenou vyšší průchodností a co nejvyšší mírou bezpečnosti. Nové 4-prvkové zavěšení zadních kol se zdvihem pružení 395 mm a upravené přední zavěšení kol se zdvihem pružení 340 mm jsou skvělým partnerem pro posádku i v tom nejtěžším terénu.
Pohodlný interiér vč. bezepčnostních prvků spolujezdce. Sedadlo řidiče má posun 96 mm a volant má nastavení až 110 mm. Barevný palubní přístroj typu TFT podporuje Bluetooth konektivitu a tím i ovládání chytrého telefonu. Prudce padající přední kapotáž umožňuje nerušený výhled dopředu. Unikátně tvarovaná LED světla vpředu vyzařují o 80 % více jasu než halogenová světla. Jako jediný stroj z produkce CFMOTO využívá dvojitou soustavu koncovek výfukového potrubí. Zjednodušilo to ladění motoru a zároveň stroj dostává sportovnější vzhled. Vybavte se také navijákem o síle 3500 lb k samovyproštění z těžkého terénu. Bezspojkový variator nejnovější generace CVTech efektivně využívá točivý moment pro přesnou akceleraci. Elektronický posilovač řízení je nastaven na přesné ovládání kol jak ve vysoké, tak i nízké rychlosti.
Profesionální servis, rozsáhlý sklad náhradních dílů a technickou podporu Vám zajistí Moto Horejsek.
*5 let záruka platí při nákupu strojů CFMOTO v prodejní síti Journeyman CZ v ČR a SR, pro koncového zákazníka, prvního majitele, který není podnikatelem. Týká se všech modelů z aktuální nabídky strojů CFMOTO oficiálního dovozce Journeyman CZ s.r.o.
Technické informace
Specifikace | |
---|---|
Motor: | 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC |
Vrtání x zdvih: | 91 mm x 74 mm x 2 |
Převodovka: | Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce) |
Odpružení P / Z | Nezávislé nitrogénové, seřiditelné odpružení. Dvojitá ocelová A-ramena / Vlečená ocelová ramena |
Brzdy: | Kotoučové hydraulické |
Nádrž: | 36,5 l |
Suchá hmotnost: | 610 kg |
Rozměry | |
Délka: | 3 185 mm |
Šířka: | 1 565 mm |
Výška: | 1 820 mm |
Rozvor: | 2 285 mm |
Ostatní | |
Přední pneu: | 27×9-14 |
Zadní pneu: | 27×11-14 |
Recyklační příspěvek: | 251 CZK |
Pepa Sršeň testuje CFMOTO GLADIATOR Z1000 Sport
CFMOTO GLADIATOR Z1000 Sport - test QUAD
Aktuální ceníky a katalogy
Orientační výpočet splátek
Veškeré údaje obsažené v těchto kalukalcích mají pouze informativní charakter. Od data uveřejnění na internetu mohlo dojít k úpravám.